تشکیل نشدن قلب بچه چه علایمی دارد

۶ پاسخ

لکه بینی و درد

دقیقا سوال منم هست دو روز بعد سونو دارم و خیلی استرس قلب رو دارم

منم هنوز دکتر نرفتم منتظرم برم تو هشت هفته

دکتر. بمن گفت از. مایع منی
کارشناس ماما.یی گفت تخمک. یا. اسپرم. بی. کیفیت

من سر اولی ک قلبش تشکیل نشده و رشدش متوقف شده بود ۶ هفته بعد افتادم ب لکه بینی و درد پریودی کشیدم بعد با امپول و قرص سقط شد

نارسایی خون.کیفیت اسپرم و...

سوال های مرتبط

مامان عشق های من مامان عشق های من هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری
مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته نهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری