خانما چرا من اینجام نبض یا حباب میزنه

تصویر
۳ پاسخ

برای من هم دو هفته پیش اونجا میزد بعد میاد بالاتر

شما دکتر تون کیه

اینجا ها شریان اصليه.خون رو به رحم و جنین میرسونه

سوال های مرتبط

مامان سید مهزیار مامان سید مهزیار ۷ ماهگی