۲ پاسخ

ممکنه طبیعی باشه چون وزنت بالا رفته و همه ی فشار روی پاهامونه وقتی سرپاییم..

قند ک نداری

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی