۱۰ پاسخ

الهی امین

انشالله که مثبت باشه عزیزم🤲🏻😍

مرسی ایشالله

انشالله مثبته عزیزم 🌹

نه کن ivf کردم فردا هم روز ۱۴ انتقالم هست باید برم آزمایش

ای یو ای کردی یا همینطوری باردار شدی

ایشالله به امید خدا من زیر شکمم یکم دردم میکنه سمت واژن نمیدونم بد نباشه نگرانم هستم راستش

انشالله مثبت بشه عزیزم برای منم دعا کن که این ماه حامله باشم

مرسی عزیزم ایشالله که مثبت باشم

عزیزم ان شالله که مثبتی
من برات صلوات فرستادم

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان قلب کوچولو🫂🫀 مامان قلب کوچولو🫂🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری