سلام خانما میشه آزمایش گلوکز ندم؟

۱۱ پاسخ

سلام ازمایش چی هست چندهفته باید باشی

من ندادم

ن بااب سرددرست کن بخورحالت بدنمیشه

من ازمایش گلوکز ندادم جایگزینشو دادم چون نمیتونستم تحمل کنم گلوکزو

نه عزیزم
خیلی واجبه

آزمایشش همچین سخت هم نیست فقط باید صبح زود بری آزمایشگاه که ضعف نکنی

چرا دقیقا؟😐

ن عزیزم فقط درصورت اینکه قندخون داشته باشی بعدم چیزی بدی نیست فک کن شربته یکم شیرینه بااب یخ قاطی کنی خوب میشه

نه بابد بدی

من تاحالا دوبار دادم🤦‍♀️

نه واجبه واسه همه

سوال های مرتبط

مامان احسان مامان احسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷زینب 🩷 مامان 🩷زینب 🩷 ۷ ماهگی
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسری🩵🫀👶 مامان پسری🩵🫀👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا روزهای ابتدایی تولد