سلام خانما
میشه آزمایش گلوکز رو نداد؟

۹ پاسخ

سلام عزیزک اگر‌مشکلی داری‌خدایی نکرده ک باید بدی
ولی اگر نرمالی نه نیاز نی

ناشتا و. دو ساعته رو دادم

من قندبارداری داشتم ازمایش گلوکز ندادم ناشتا ادرار وبعد و ۲ساهت ازمایش دادم

ن نمیشه

من به دکترم گفتم گلوکز نمیدم فقط ناشتا و بعد صبحانه دادم

من ندادم دکترم ننوشت. ناشتا و دو ساعته رو نوشت فقط

من ندادم بعد دو مرحله ایی نوشتن برام..یه بار قبل صبونه دوساعت بعد صبونه خوردم دادم خداروشکر اوکی بود نه محلولی نه چیزی

میشه با شربت و نداد اما 2 مرحله ای ناشتا و بعد صبحانه حتما بدی
اما انجام دادن تست شربت خیلی بهتره

چرا ندی؟

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسری🩵🫀👶 مامان پسری🩵🫀👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی