ازکی میشه بچه رو زیر دوش گرف؟؟

۳ پاسخ

من آخرش درحد چند ثانیه میگیرم بعد میارمش بیرون

من در حد چند ثانیه میگیرم سرش و نه فقط تنش

من از ۴ ماهگیش در حد چن ثانیه میگیرم

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی
مامان تپلی مامان تپلی ۱۲ ماهگی
مامان نیلا خانم مامان نیلا خانم ۱ سالگی
مامان آیهـــــانمــ مامان آیهـــــانمــ ۱۷ ماهگی