ناهار بچه هاتون چیه؟

۹ پاسخ

ناهار خودمون

عدسی...

غذای خودمون .مرغ

یه تیکه مرغ ،عصاره پای مرغ ،ماش و هویجو برنج و شوید گذاشتم بپزه ابش کم شد کره ام میزنم

همونی ک ناهار خودمونه
قیمه

یه سیب زمینی برنج یه کوچولو پیاز یه تیکه مرغ یه تیکه گوجه همه روباهم گذاشتم بپزه یه قاشق. چوپرک دوسر

آبگوشت

جو برنج سیب زمینی گذاشتم بپزه با ماست بهش میدم

الان براش کتلت درست کردم خورد یکم دیگه ماکارونی میزارم براش

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱ سالگی
مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱ سالگی
مامان پسری🤰 مامان پسری🤰 ۱۵ ماهگی
مامان فندق💙آدوین مامان فندق💙آدوین ۱۱ ماهگی
مامان محمد متین🤗💗 مامان محمد متین🤗💗 ۱ سالگی
مامان فندق🥺🍼 مامان فندق🥺🍼 ۱۶ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۲ ماهگی
مامان لیانا💓 مامان لیانا💓 ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی