جگر خوردن تا آخر بارداری خوب نیس؟

۵ پاسخ

نه خوب نیس

میگن تا آخر بارداری نباید خورد

آره نباید بخوری

من چندین بار تاحالا خوردم
اما زیاده روی نکردم

بخور بابا اما کم
رعایت کن
هر سری ۳،۴ تیکه
سری خاتم هر هفته نباشه🤣

سوال های مرتبط

مامان اَبرا☁️♥️ مامان اَبرا☁️♥️ ۹ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آروشا👑 مامان آروشا👑 ۱۰ ماهگی
مامان کوچولوها💙💙 مامان کوچولوها💙💙 ۳ ماهگی