۶ پاسخ

منم چهارشنبه میرم تو پنج ماه🫣😁

منم همش منتظرم زودتر این چند روز بگذره برم تو 6

کلا هفته ی اخر همه ی ماه ها گیر میکنه تموم نمیشه نمیدونم چرا😂

بسلامتی عزیزم سونو انومالی اسکن رو چند هفته دادی ؟ ازمایش هم داره؟

🤲🤲🤲🥹🥹🥹

فعلا که ما گیر کردیم تو ۵😂😂

سوال های مرتبط

مامان رونیکا🧸🪐 مامان رونیکا🧸🪐 ۶ ماهگی