خانما قلیه ماهی خوردم.مشکلی نداره؟؟؟

۵ پاسخ

نخوری بهتره اما الان که خوردی اشکال نداره

عزیزم حتما ماهی بدون جیوه مصرف کن

اینجا هیچ چیزی معتبر نیست بهترین راهکار برای شما اینه که از پزشکت لیست غذاهای مفید و مضر رو بگیری عزیزم بدن با بدن فرق میکنه یکی با ماهی راهی بیمارستان میشه یکی ۱۰ تام بخوره چیزیش نمیشه پس هیچوقت ریسک نکن

نه چه مشکلی. من خوردم هم قلیه ماهی هم قلیه میگو تازه فهمیده بودم باردارم

کاش میدونستم همین قلیه ماهی چیه

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری