ناهاراتون نوش جونتون .اینم ناهار دخملی😋🥰

تصویر
۳ پاسخ

نوش جونش
دختر منن گرسنش باشه میخوره منتها فقط و فقط همون جنتا دونه سیب زمینی رو😂

ماشالا
دختر من ده سالشه نمیخوره اینقدری
از همه هم کوتاه تره

نوش جون عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رادین و آراد مامان رادین و آراد ۶ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۶ سالگی
مامان نفس کوچولوهام مامان نفس کوچولوهام ۴ سالگی
مامان 🫶HAKAN🫶 مامان 🫶HAKAN🫶 ۶ سالگی