سلام به همه من قند خونم بالاست چکار کنم

۴ پاسخ

بایدبری دکتر مواظب باش
اقوام ماهم همینطورشد دوهفته اخر انسولین زد

کنترل و رژیم غذایی
اگه پایین نیومد
انسولین بزنی

برو دکتر بهت دارو و رژیم میده

باید بری دکتر غدد
یا بهت انسولین میدن یا رژیم غذایی
سعی کن کدو بخوری

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو ها مامان جوجه کوچولو ها ۱۳ ماهگی
مامان گوگوجی مامان گوگوجی ۱۰ ماهگی
مامان نخود مامان نخود روزهای ابتدایی تولد