۳ پاسخ

چرا قندخون گرفتی امشب مگه مشکل داری؟
قند ناشتا مهمه آخه

باید ناشتا قند بگیری

آب زیاد بخور دفع بشه

سوال های مرتبط

مامان هيلا مامان هيلا ۸ ماهگی
مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۷ ماهگی