۳ پاسخ

من ۳.۲بود دکترم گف خوبه

نه خیلی ها نمیدن ولی باید هر ماه چک بکنی بالاتر نره اگه رفت اونوقت دکترت قزص میده ...پیش متخصص زنان میری دیگه َ!؟ ماما نباید باشه

بمن داده دارم مصرف میکنم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🧚‍♀️ مامان پرنسس🧚‍♀️ هفته بیست‌وسوم بارداری