۶ پاسخ

ن بو نداره

نه عزیزم بو نداره، اگه دیدی بو داره حتما با دکترت درمیون بذار که خدایی نکرده عفونت نباشه

نه ترشح بی بو هست و سفید

حواست باشه سرکلاژ بودن عفونت میاره

عفونته

نه ، اگ بو بد میده عفونته اگ بدون بوه ک هیچی

سوال های مرتبط

مامان شازده خانوم💖 مامان شازده خانوم💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی