۶ پاسخ

سهیمه یکم ارزون تره ولی آزاد هر چندتا میتونی بخری الان فامسل ما آپتامیل میخره ۱۸۰تومن

نه آزاد میشه خرید چرا نمیشه

آزاد میدن

ازاد هم میدن

من خریدم ازاد

اشنا گیر بیاری اگه بده .وگرنه ما سهمیه میگرفتیم اگه تو فامیل بچه شیر مادر دارین با کدملی بجه اونام میتونی بگیری .

سوال های مرتبط

مامان آوین و روژین مامان آوین و روژین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری