سهمیه ی شیر بچه همون کارت امید مادره یا جدا از اونه؟

۵ پاسخ

جدا.

سلام کسی هست که دوران بارداری براش پولی از دولت ریختن برا مادران باردار

جداست
رو کد ملی بچه فعاله میری داروخانه کد میگی شیرخشک رو نصف قیمت ازاد میدن

چطوریه کارت امیدت چیه چطوری باید ثبت بشی سهمیه شیر چیه؟؟؟

من الان شنیدم نمیدونستم سهمیه میدن

سوال های مرتبط

مامان مامان پسری💙 مامان مامان پسری💙 روزهای ابتدایی تولد