پوره سیب زمینی و‌شیرخشک و‌نعناع خشک

تصویر
۴ پاسخ

گرمی هست نعنا، چه ایده خوبی 🥰🥰🥰

عزیزم میشه بگی چه فنی زدی بچت غذا رو خوب میخوره

نعناچه جالب 🤔🤔🤔

نعنا بریزیم اشکال نداره؟؟من تاحالا هیچ سبزی بهش ندادم

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۱۷ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی
مامان نیهان🩷🍭 مامان نیهان🩷🍭 ۱ سالگی
مامان نازدونه🌹 مامان نازدونه🌹 ۱ سالگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی
مامان مهدیسا❣️🫀 مامان مهدیسا❣️🫀 ۱ سالگی
مامان آویناسادات مامان آویناسادات ۱ سالگی