۶ پاسخ

اون زمان ها میگفتن اگه هردو زایمان کنن یا یکی عقد کرده باشه یکی زاییده باشه قبل ۴۰ روز نباید همو ببینن چلشون میشه منم اینطوری شنیدم

هیچی نمیشه فقط از دیدنش میتونی بسی لذت ببری🤣🤣

من که رفتم دیدم. مثلا میخواد چی بشه؟
آدم فقط دلش میخواد نینیش زودتر بدنیا بیاد

چه اشکالی داره؟

از اون حرف ها بود

چه ربطی داره

سوال های مرتبط

مامان اهورا کوچولو مامان اهورا کوچولو ۳ ماهگی
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهدی 💙شهد 👶 مامان مهدی 💙شهد 👶 هفته سی‌وپنجم بارداری