سلام بچهاا منم بلاخره زایمان کردم😍😍

۶ پاسخ

اینکه طبیعی بودی یا سزارین و کدوم بیمارستان؟ بطور کلی از تجربه ات هر موقع تونستی به ما هم بگو🙏

خداروشکر عزیزم، الهی که خودت و نی‌نی همیشه سلامت باشید

بسلامتی گلم مبارک باشه
کدوم بیمارستان طبیعی یا سزارین

به سلامتی
مبارک باشه🌸

بسلامتی عزیزم

واییی مبارکه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان مامان ایلیا مامان مامان ایلیا ۷ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۸ ماهگی
مامان گلپسر💙گلدختر💟 مامان گلپسر💙گلدختر💟 ۱۳ ماهگی
مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی
مامان طاهاوپارسا😘 مامان طاهاوپارسا😘 ۹ ماهگی
مامان علی‌جاهد مامان علی‌جاهد ۱۲ ماهگی