۵ پاسخ

چند هفته باید ازمایش بدیم؟

هیچ کاری لازم نیست بکنی اگه قند داشته باشی باید کنترل بشه بزار من شب قبلش کیک خوردم ساعت9شب از ساعت11شب هم هیچی جز آب نخوردم خداروشکر قند هم نداشتم

تو هفته چندم آزمایش قند میگیرن

منم همش به این فکر میکنم🤣

والا بخدا من هرکاری کردم آخرم قند داشتم 🫣🤣😂😂

سوال های مرتبط

مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد