اگه داشته باشی بستگی به مقدارش داره
که دکتر یا با رژیم کنترلش میکنه یا دارو میده
و باید شیرینی جات نخوری چون خطرناکه واقعا.
اگه نداشته باشی هم در حد معمول میتونی شیرینی جات بخوری ولی زیاده روی نکنی که خدایی نکرده دچارش نشی
توی بارداری امکان همه چی هست
بخاطر هورمون ها
اگه دیابت داشته باشی دکتر دارو میده یا رژیم غذایی میده عزیزم
بله متاسفانه اگه ناپرهیزی کنیم امکان گرفتن دیابت هست بازم
رژیم غذایی تو دکتر برات میگه اون موقع چیزایی که قند بالایی دارن رو میگه نباید بخوری مثلا ماکرونی یا ابمیوه صنعتی اون غذایی هایی قندت رو کنترل می کنه رو میگه بخوری
اره اگه قند بالا بود باید مراعات کنی و دوباره آزمایش بدی تا نرمال بشه
باید ببینی نظر دکتر چیه عزیزم مثلا بعضی وقتا بهت میگه رژیم غذایی داشته باش که خب قند محدود میتونی مصرف کنی اما وقتی دارو بهت میده دیگه بهتره مصرف قند خیلی کم باشه تا اثر منفی روی خودت و بچه نذاره
کاپوچینو میشه خورد تو هفته های من؟
منم همین سوالو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.