خانوما آزمایش قند بارداری چجوریه چیکار باید کنیم

۲ پاسخ

۸ ساعت قبل آزمایش ناشتا باید باشی
میری آزمایشگاه اول ناشتا خون میگیرن
بعدش شربت میخوری دوباره میگیرن

هیچی شبش عذا سبک میخوری صبح میری ازمایش ادرار و خون میدی بعد بهت یه اب میوه میده میخوری یه ساعت یا 2 ساعت بعد دوباره ازمایش خون میگیره تموم

سوال های مرتبط

مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هانا مامان هانا ۹ ماهگی