سلام خانوما آزمایش قند چجوریه

۸ پاسخ

آره سخته فشار میوفته ب من گفت چیزی نخور فقط آب ب این فاصله ها

ب خاطر بچه مادر هر کار و هر دردی تحمل میکنه

نگران نباش

انشاالله منم امروز رفتم زودتر برین بهتره ک تا قبل ۱۱تموم بشه از ساعت ۱۱دیگه چیزی نخور ناشتا باشی

ببین اصلا سخت نیست بعضیا خیلی ازش بد میگن..محلولشم بد مزه نیست..از طرف بهداشت بری رایگان انجام میدن

زوده ک برین ۲۴هفته ب بعد باید برین

سلام سه مرحله خونه ساعت ۸برین آزمایشگاه ک ی نمونه خون ساده میگرن بعدش ادرار و ی پودر میدن تا ۵دقیقه کامل بخوری بعد یک ساعت خون بعد مجدد یک ساعت دوم خون ک س مرحله خون میگیرنن

خیلی بیخوده

سوال های مرتبط

مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیرحسین جان مامان امیرحسین جان ۱۱ ماهگی
مامان خدایا خودت بساز مامان خدایا خودت بساز هفته سی‌وششم بارداری