سلام
خانما آزمایش پودر قند چجوریه؟

۴ پاسخ

اينقدر بدم مياد از اين ازمايشه چون از اين گلوكز ميدن

ناشتا میری خون میگیرن آزمایش ادرارم میدی شربت رو حل میکنی میخوری سه بار سر ساعت میری خون میدی

میری آزمایشگاه اول خون و ادار بعد یه پودر میخوری یه ساعت بعدش باز خون میدی باز بعدش یه ازمایش خون دیگه تمام

27 هفته بإيد بدي بإيد 8الا. 10 ساعت ناشتا باشي اول ازت خون ميگيرن با ادرار بعدش محلول رو ميخوري
بعد 1ساعت دوباره خون ميگيرن وبعد 2ساعت دوباره خون ميگيرن

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۹ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی