سلام ی سوال ازمایش قند چجوریه

۷ پاسخ

واااای من خیلی از این آزمایش میترسم

حالا واجبه دادنش

سلام خانوما فیلترشکناتون قط نشدن😐

باعث تهوع نمیشه

اون مایع چجوری میشه خوردش

سلام
اگر منظورت تست تحمل گلکوزه
ک میری ازمایشگاه ناشتا خون میگیرن و نمونه ادرار یه پودر با اب مخلوط میکنی میخوری بعد از یک ساعت دوباره خون میگیرن و دوباره بعد از یکساعت خون میگیرن
تو این مدت هم نباید چیزی بخوری

سه تا ازمایشه تو یه روز یکی قبل ازناشتا ازمایش خون و ادرار دوتا بعداز ناشتا فقط خون بینشون یه مایع خیلی شیرین میدن بخوری تاببیننقندت خوبه یا ن

سوال های مرتبط

مامان فرزاد وفرناز مامان فرزاد وفرناز ۹ ماهگی
مامان پسر مامان پسر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلارا و دیار🌱 مامان دلارا و دیار🌱 ۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی