سلام عزیزان دل فردا ازمایش قند دارم مراحلش چجوریه

۳ پاسخ

یه تست ناشتا.بعد آزمایش ادرار .بعدش شربت و میخوری بعد بسته به چند مرحله ای بودن آزمایشت هر یه ساعت خون میدی من سه بار بعد شربت خون دادم یه بارم ناشتا

خوب باید ۸ الی ۱۰ ساعت قبلش ناشتا باشین
بعدش صب که میرین ناشتا خون و ادرار میگیرن بعدش یه پودر میدن که تو ده دقیقه باید بخورین بعد اون ساعتای خون گیریو بهتون میگن منم امروز رفتم آنچنان که میگن سخت نیس فقط چون محلوله خیلی شیرینه آدم حالت تهوع میگره

من الان اومدم ازمایش قند ازمایش ادرار داشت و ۴ مرحله خون گرفتن هر نیم ساعت یک مرحله یک محلول پرتقالی هم دادن خوردم شبیه قرص جوشان بود طعمش

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری