۴ پاسخ

اول ازمایش خون میگیرن ناشتا .. بد ادرار .. پودر میدن ی ساعت دگ ازمایش میدی باز دوباره ی ساعت دگ … باز ی ساعت ذک‌… برای من اینجوری بود همشم ناشتا بود

ناشتا میری یه نمونه خون ازت میگیرن
بعد ازمایش ادرار حتما هم باید ازمایش ادرارت قبل از خوردن پودر باشه
بهت یه پودر یا شربت میدن که توی ۱۰ دقیقه باید بخوریش بعد ۱ ساعت بعدش ازت خون میگیرن
و دوباره یک ساعت بعدش

منم زیاد نمیدونم ولی باید تا آخر این هفته یا هفته بعد برم

ی مرحله گلوکز، ادرار، ۲بارخون

سوال های مرتبط

مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فلفل🌶️♥️ مامان فلفل🌶️♥️ هفته بیست‌وهشتم بارداری