خانما آزمایش قند بارداری چطوریه

۴ پاسخ

مضخرفه🙂😶

باید ۱۰-۱۲ ساعت ناشتا باشی عزیزم،در طی سه مرحله ازت خون میگرن،یه شربت گلوکز هم هست باید بخوری😣🤮

۸ساعت ناشتا باش
خیلی راحته
۱ ادرار و خون ناشتا
بعدش ۲ یا ۳بار به فاصله ۱ساعت بعد خوردن گلوکز خون میدی

ناشتا باید باشی از۱۰شبم چیزی نخور مخصوصا اگه قند بالا میبره

سوال های مرتبط

مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد