سلام خانوما آزمایش قند بارداری چطوریه

۵ پاسخ

مال من ناشتا بود و ۲ ساعت بعد صبحانه

ادرار هست

برای من دکترم نوشته رفتم سوال کردم سه مرحله ایِ
باید ۸ساعت ناشتا باشی بعد صبح زود بری بهتره
بعد گفتش اول میای ناشتا ازت خون میگیریم بعد پودر بهت میدیم شربت رو میخوری، یکساعت بعدش باز خون میگیریم، باز صبر میکنیم دوباره یکساعت بعدشم یه نمونه خون دیگه میگیریم

حالا بستگی داره دکترت چی بنویسه برات
برای یسریا دو مرحله ای، یسریا سه مرحله و یسریام چهارمرحله ای 😑

ناشتایش ۸تا۱۲ ساعته
اول آزمایش خون میگیره بعد ازمایش ادرار داری
بعدشم شربت میده میخوری هر۱ ساعت میری خون گیری

ناشنا میری ازت خون ادرار میگیرن بعد پودر میدم باید بخوری یکساعت بعد خون میدی دوباره باید یکساعت بعد خون بگیرن

سوال های مرتبط

مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسا خانوم مامان مهرسا خانوم هفته سی‌ودوم بارداری