۴ پاسخ

همون اولش باید شربت و بخوری
یه سره سر بکش
اگه ازمایشت سه مرحله ای باشه
هر یکساعت ازت خون میگیرن
فقط جای خنک باش
اذیت نشی
اصلا سخت نیست
این سه ساعت و تحمل کنی تمومه
وگرنه خوردن شربت انگار قرص جوشان میخوری

مثلا ساعت 8 خون میدی
شربت میخوری تااون موقه میشه 8 و ربع
9و ربع خون میدی
10 و ربع خون میدی
11 و ربع خون میدی
تا خون اخر هم هیچی نباید بخوری
دلت ضعف میره یا حالت تهوع میگیری که میگن طبیعیه باید تحمل کنی

عزیزم به نظرت میتونم این آزمایش و ندم

نه فقط شربت و باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری