همون اولش باید شربت و بخوری
یه سره سر بکش
اگه ازمایشت سه مرحله ای باشه
هر یکساعت ازت خون میگیرن
فقط جای خنک باش
اذیت نشی
اصلا سخت نیست
این سه ساعت و تحمل کنی تمومه
وگرنه خوردن شربت انگار قرص جوشان میخوری
مثلا ساعت 8 خون میدی
شربت میخوری تااون موقه میشه 8 و ربع
9و ربع خون میدی
10 و ربع خون میدی
11 و ربع خون میدی
تا خون اخر هم هیچی نباید بخوری
دلت ضعف میره یا حالت تهوع میگیری که میگن طبیعیه باید تحمل کنی
عزیزم به نظرت میتونم این آزمایش و ندم
نه فقط شربت و باید بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.