ازمایش قند چجوریه اون ک نباید ناشتا باشی درسته

۳ پاسخ

ناشتا ی بار خون میگیرن
بعد محلول و میخوری
بستگی داره دکترت دوساعته بنویسه یا سه ساعته
بعد از خوردن محلول باید ساعت و ببینی هر یک ساعت دوباره خون بدی.

اتفاقا ناشتایی میخاد

باید ناشتا باشی برای آزمایش قند

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان دختر مامان🥰 مامان دختر مامان🥰 هفته سی‌ام بارداری