سلام برا آزمایش قند باید ناشتا باشی

۴ پاسخ

بلی گلم

سلام بله گلم باید ناشتا باشی

بله من ازساعت ۲۰چیزی نخوردم

بله 10تا 12 ساعت
به من گفت از 9 چیزی نخور فقط آب میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ونهم بارداری