سلام برای ازمایش قند از کی باید ناشتا باشی؟؟

۸ پاسخ

۸ تا ۱۰ ساعت قبل ازمایش ناشتا باید باشی

شب قبل البته شام هم یه چیزی بخورید قندی نباشه

۸ تا ۱۰ ساعت ناشتایی لازمه

بنظرم سعی کن از ۹ دیگه چیزی نخوری آزمایشت دقیق تر
من اشتباه کردم از ساعت ۱۱ چیزی نخوردم صبح رفتم قند ناشتام بالا بود
باز دوباره برام نوشت برای کنترل اینسری از ۹ دیگه چیزی نخوردم قندم نرمال بود

منم فردا میرم ازمایشش🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

به من گفت از ۱۰ دیگه چیزی نخور صبح ۸بیا

نهایت 8ساعت

از شب قبل

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری