سلام برای آزمایش قند بارداری از کی باید ناشتا باشیم؟

۹ پاسخ

حدود ۱۰ساعت باید ناشتا باشی

یه بطری ببر با خودت اب زیاد قاطیش کن خیلی شیرینیه
اب سرد حتما

من امروز رفتم ۱۰ ساعت ناشتا بودم

۸ ساعت ناشتایی کافیه
اصلا اصلا بیشتر ناشتا نباش
چون ۳ ساعتم باید داخل خود ازمایشگاه ناشتا بمونی
بخاطر همین خیلی خیلی ضعف میکنی

۸ ساعت کافیه

منم از ۱۲ ناشتا شدم ۸ رفتم ازمایش دادم

از ۱۲ شب ناشتا شو تا ۸
۸ برو ازمایش بده

میگن ۸ تا ۱۰ ساعت من فک کردم ۱۰ تا ۱۲ ساعته

حدود۸تا۱۰ساعت ناشتایی داره

۱۰ش ب بعد

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهراد و مهرسام مامان مهراد و مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد