حدود ۱۰ساعت باید ناشتا باشی
یه بطری ببر با خودت اب زیاد قاطیش کن خیلی شیرینیه
اب سرد حتما
من امروز رفتم ۱۰ ساعت ناشتا بودم
۸ ساعت ناشتایی کافیه
اصلا اصلا بیشتر ناشتا نباش
چون ۳ ساعتم باید داخل خود ازمایشگاه ناشتا بمونی
بخاطر همین خیلی خیلی ضعف میکنی
۸ ساعت کافیه
منم از ۱۲ ناشتا شدم ۸ رفتم ازمایش دادم
از ۱۲ شب ناشتا شو تا ۸
۸ برو ازمایش بده
میگن ۸ تا ۱۰ ساعت من فک کردم ۱۰ تا ۱۲ ساعته
حدود۸تا۱۰ساعت ناشتایی داره
۱۰ش ب بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.