۸ پاسخ

خدایی این چه سوالیه😬 روزی صدبار تو گهواره گفته میشه که چندساعت ناشتا باشید

۱۰تا۱۲ساعت باید ناشتا باشی

آره عزیزم ، من امروز رفتم سه مرحله خون گرفتن، از ساعت ۸تا ۱۰ طول کشید طی این سه ساعت ناشتا بودم

مرسی از همتون

باید ۱۰ ساعت ناشتا باشی

اره عزیزم

معلومه

باید ناشتا باشی حدود ۸تا ۱۰ساعت

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🌱 مامان توت فرنگی🍓🌱 ۲ ماهگی
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی