خانوما برا ازمایش قند بارداری باید ناشتا باشی

۴ پاسخ

اره عزیزم

من فردا باید برم
امروز زنگ زدم آزمایشگاه گفت نهایت تا ۱۰ ساعت ناشتا باش و شام سبک بخور

بله ناشتا باید باشی

اره عزیزم باید ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🌱 مامان توت فرنگی🍓🌱 ۲ ماهگی