خانما برا آزمایش قند مرحله دو از کی باید ناشتا باشی

۲ پاسخ

من ازساعت۱۲شب ناشتابودم تا۹رفتم ازمایشمو دادم تااخرشم چیزی گفت نخور

۱۰ ساعت ناشتا

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🌱 مامان توت فرنگی🍓🌱 ۲ ماهگی
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان مهدی🩵 مامان مهدی🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری