۱۲ پاسخ

اره نباید پیاده روی کنی بعدم تو هفتت پایینه پیاده روی برات خطرناکه

من کلا خیلی فعالم سبک هم هستم اما احساس میکنم پایین هست
اصلا رعایت کار نمیکنم
تاحالا لک بینی اصلا نداشتم

نوچ نباید کرد

دقیقا مثل منین جفتم پایین هست و قند هم بالا

از ۷ ماهگی اوکی میشی برو پیاده روی

ن عزیزم منم تا ۲۳ ممنوع بودم برااینجور چیزا ولی رفت بالا الانم سنگین شدم دگ نمیتونم پیاده روی کنم نفسم نمیزاره

نه خیلیخطرناکه من پاشدم گازمونوپاک کردم به لک افتادم

پیاده روی و پله و رابطه داشتن زیاد سر پا موندن جارو برقی زدن اینا همش ممنوعه دستشویی هم فرنگی برو

والا من جفتم پایینه هرروز میرم پیاده روی

نه من تو خونه کار می‌کردم لک افتادم
پیاده روی چیه دیگه

نه خیلی باید تحرکاتت رو کم کنی تا کم کم رحم بزرگ بشه و جفت بره بالا

نه.

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی
مامان فندوق توراهی مامان فندوق توراهی روزهای ابتدایی تولد
مامان میلاد و ماهد مامان میلاد و ماهد هفته سی‌ونهم بارداری