مانا جفت روی دهانه رحم باشه یعنی چی
یعنی اومده پایین

۶ پاسخ

من شاغل بودواصلانتونستم استراحت کنم همش سرپابودم.کارم خیلی سنگین بود خداروشکراتفاقی نیوفتاد

منم جفتمون سرراهی بودومرتب خون ریزی داشتم توبارداریم دکترم مرت شیاف پروژسترون برام می‌نوشت واژینال استفاده می‌کردم ۴ماهگی جفتم کشیدبالا اماعروس عموم ایناتاموقع زایمان رودهانه رحم بودرایگان بيمارستان رازی سزارین شدبااینکه بچه اولش بود

جفت سرراهی هست عزیزم باید خیلی رعایت کنی پله بالا و پایین نکنی ،‌نزدیکی‌ ممنوع ممکنه خدای نکرده به خونریزی بیفتی ،‌توالت فرنگی استفاده کن بیشتر دراز بکش انشالله میره بالا

بله حتما خیلی استراحت کن خطرناکه

فک کنم یه مدل جفته اول که جلوی دهانه رحم ومیگیره دیگه طبیعی زایمان نمیکنی سزارین میشی

بله یعنی استراحت مطلق تابره بالا

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لیان مامان لیان روزهای ابتدایی تولد