هفتت پایین اگه استراحت کنی خوب میشه
ولی من جفتم رفت سرجاش ولی شش ماهگی یکم پله اینا رفتم
الان جفتم لبه رحمه خونریزی میکنم و استراحت مطلقم نباید حتی راه برم تا آخر زایمان باید دراز بکشم
خیلی مراقب باشو تو سونو چک کن
چون دکترم نفهمیدو وقت سرکلاژم گذشت
سرراهیه به دکترت بگو باید چیکار کنی
ولی معمولا با بالا رفتن سن بارداری جفت میاد بالا و طبیعی میشه
مارژینال فک کنم اگر روی دهانه رحم باشه میشه سرراهی یا پرویا
مال منم اینجوریه جفت سرراهی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.