خانما جفت به لبه دهانه رحم چسبیده یعنی چه؟یعنی نوع جفت چیه؟

۴ پاسخ

هفتت پایین اگه استراحت کنی خوب میشه
ولی من جفتم رفت سرجاش ولی شش ماهگی یکم پله اینا رفتم
الان جفتم لبه رحمه خونریزی میکنم و استراحت مطلقم نباید حتی راه برم تا آخر زایمان باید دراز بکشم
خیلی مراقب باشو تو سونو چک کن
چون دکترم نفهمیدو وقت سرکلاژم گذشت

سرراهیه به دکترت بگو باید چیکار کنی
ولی معمولا با بالا رفتن سن بارداری جفت میاد بالا و طبیعی میشه

مارژینال فک کنم اگر روی دهانه رحم باشه میشه سرراهی یا پرویا

مال منم اینجوریه جفت سرراهی

سوال های مرتبط

مامان میلاد و ماهد مامان میلاد و ماهد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان وروجك ها مامان وروجك ها روزهای ابتدایی تولد