بچها آزمایشامو میزارم ببینید قند دارم😔😔

تصویر
۳ پاسخ

قند خون ناشتات آره بالاعه ولی اون دوتا طبق رنج آزمایشگاه خوبه

اینم هست راسنی من این چن روز مسدود شده بودم

تصویر

منم کمخونی مینور داشتم🙁🙁

سوال های مرتبط

مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخمری🥹 مامان دخمری🥹 ۱۲ ماهگی
مامان علیرضاو علیسان مامان علیرضاو علیسان ۱ ماهگی
مامان ✨آروشا ✨🧚‍♂️ مامان ✨آروشا ✨🧚‍♂️ ۴ ماهگی