قطره برای گرفتگی بینی نوزاد چی خوبه؟

۳ پاسخ

اسپری سدیم کلراید خوبه از قطره هم راحت تره استفادش

سدیم کلراید 65درصد

از این بگیر

تصویر

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۸ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان آریشاه مامان آریشاه ۱۶ ماهگی
مامان راستین 👩‍🍼 مامان راستین 👩‍🍼 ۱۰ ماهگی