روغن زیتون برا گرفتگی بینی نوزاد خوبه بنظرتون

۲ پاسخ

فقط قطره رینوسالتین بریز با فین گیر خارجشون کن روغن زیتون خوب نیست

شیر خودتو بدوش تو دماغش

سوال های مرتبط

مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی
مامان بهشت👧🏻🩷🎀 مامان بهشت👧🏻🩷🎀 ۳ ماهگی