مامانا گیگوز وزن دهی داره بچه رو تپلی کنه؟

۴ پاسخ

خیلی چرته اصلا بدرد نمخوره من ب بچم دادم هی اضافه نکرد

آره خوبه خوبیش هم اینه که مثل نان یبوست نمیکنه

وزن دهیش خوبه ماهی یک کیلو تا یکو ۲۰۰

تا حالا امتحان کردم
ولی اینارو امتحان کردم
نان بچه رو تپل میکنه اما به خیلی از بچه نمیسازه یبوس میشن
ببلاک خوبه
آپتامیل عالیه

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی