تجربه زایمان طبیعی

تصویر
۱۲ پاسخ

عزیزم کدوم بیمارستان زایمان کردی ؟
راضی بودی از بیمارستان و کادر

دردای زایمان طبیعی قابل تحمل بودش؟🥲

مبارک باشه گلم

بسلامتی عزیزم قدمش خیر باشه

بسلامتی عزیزم. زایمان تو ۳۵ هفته زود نبوده؟ بچه رو گذاشتین دستگاه یا نیاز نبود؟

🥲من سزارینم ۵۰ملیون

آلهی شکر
انشاءالله خوش قدم باشه

به سلامتی عزیزم مبارک باشه
چند هفته زایمان کردی؟

خب الکی زور نزنیم
کی زور بزنیم؟
و اینکه از هفته چند رابطه جنسی بدون جلو گیری داشتی و در هفته وچند بار؟

خدا را شکر که هم خودت هم نی نی کوچولو سالم هستین

با یه بار رابطه دردات شروع شد ؟ بدون جلوگیری خطر نداره برای بچه

به سلامتی
والا من همش رابطه دارم اصلا هیچی ب هیچی
خودت بیحسی خواستی

بسلامتی عزیزم، قدمش خیر باشه 😍

سوال های مرتبط

مامان نینی فرفری 🎀🧸 مامان نینی فرفری 🎀🧸 ۷ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان آرمین مامان آرمین ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی