تجربه زایمان طبیعی

تصویر
۵ پاسخ

من سزارین بودم و الان بعد ۴۰ روز همچنان خونریزی و درد دارم
کلا انتخاب نوع زایمان انتخاب بین بد و بدتره به نظرم

مرسی ک تجربتو گفتی❤️

مرسی که تجربتو گفتی، خداروشکر که انتخابم سزارینه ، ادم مگه چقدر توان داره این دردو تحمل کنه بعدشم دوران سخته بچه داری😑

دقیقا منم این حس دارم.دنیاارزش هیچی نداره

منم ورزش کرده بودم ولی خودشون برش زدن و ده تا بخیه خوردم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان نینی فرفری 🎀🧸 مامان نینی فرفری 🎀🧸 ۷ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان آرمین مامان آرمین ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی