تجربه زایمان طبیعی

تصویر
۸ پاسخ

بیمارستان خصوصی بودین یا دولتی؟

انشاالله که خدا خودش به همه مون کمک کنه که واقعا بهشت زیر پای مادران
لامصب لاپام هنوز درد می‌کنه خخخخخ

مامان فنگل‌منم تجربه‌مو‌گذاشتم خاستی بخون.هم اولی هم دومی

اره واقعا سخت بود
التماس میکردم که فقط فشار بده بیاد بیرون بچه و میگفتم مامان کمک کن مامان منو سزراین کنین من زورم نمیاد توروخدا نمیاد اخی
الآنم گریه ام گرفت
بعدش که بچه آمد ‌فقط نفس کشیدم و یهو زدم زیر گریه دکتر میگف تموم شده چرا گریه می‌کنی
منم گفتم خوشحالم که نمردم

چققد درکت کردم...

الهی عزیزم چه سخت
خوشحالم که سر جفت بچه هام سزارین بودم
طبیعی خیلی سخته🥹🥹

الهی مبارکه عزیزم
اون نمردم خوب اومدی 😅

چجوری مردی و زنده شدی وقتی اپیدرورال زده بودی یعنی بازم درد داشتی ؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان نینی فرفری 🎀🧸 مامان نینی فرفری 🎀🧸 ۷ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان آرمین مامان آرمین ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی