معاینه لگن چیه🥲

۷ پاسخ

36هفته ی سونولگن ی معاینه لگن معاینه میکنن ببینن میتونی طبیعی زایمان کنی یان

منم در جریان نیستم فقط بگین درذ داره یا ن😂😂

هفته ۳۶ یا ۳۷ معاینه میکنن ببینن لگنت خوبه برای طبیعی یا نمیتونی میری سزارین

ازطریق واژن معاینه میکنن ؟؟من هیچی نمیدونم اگ کسی میدونه ی توضیحی بده

چجوریه معاینه لگن..چ مدلیه🤭

۳۷ هفته لگنت رو معاینه میکنه ببینه میتونی طبیعی بیاری یا نه

فعلا ک زوده واسه طبیعی ایناس

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد